Volledige implementatie binnen 1 maand

Een Decentraal loket richten wij altijd samen met de klant in, zodat het optimaal aansluit bij de vraag van burgers en initiatiefnemers.

Ondersteuning tijdens implementatie

Je wordt ontzorgd door onze juristen en projectleiders

Binnen 1 maand zorgen onze projectleiders en juristen er voor dat jouw Decentrale loket volledig werkend is en afgestemd is op jouw wensen. Na 5 stappen te hebben doorlopen, kun je burgers en initiatiefnemers voorzien van checks en formulieren.

  1. Realiseren test- en productieomgeving
    (binnen 3 dagen)

    1
  2. Ontvangen van eerste installatievereisten met jouw keuze gratis kaartlaag
    (binnen 3 dagen)

    2
  3. Configureren persoonlijke STTR Builder omgeving
    (binnen 3 dagen)

    3
  4. Volgen van de gebruikerstraining
    (halve dag)

    4
  5. Koppelingen maken met VTH-systeem of ZS/DMS voor volledig automatisch verwerken
    (halve dag)

    5
  6. Optionele koppeling met DigiD of E-herkenning

    6
Aan de slag!

Wij verzorgen de integratie en zijn ISO 27001-gecertificeerd en werken met de GIBIT-voorwaarden. Door te kiezen voor het Decentrale Loket, kies je voor volledig integrale dienstverlening. Dus niet alleen omgevingsvergunningen, maar ook de APV en subsidies. Profiteer verder van onderstaande voordelen:

  • Benaderbaar via webbrowsers zoals Chrome, Edge en Firefox

  • ADFS ondersteuning

  • Voldoet aan Common Ground-richtlijnen

  • Koppeling met de VTH of ZS/DMS software van bijvoorbeeld Visma/Roxit

  • Gebruik van geografie naast de werkingsgebieden

Contact

Vrijblijvend adviesgesprek?

Interesse in een demo of ondersteuning? Neem contact op met Edwin Spijker.